Koniec npm?
|
|
Anonymous User
()
13 wrz 2007 - 18:14:57
|
Czesc. Co prawda Basia nasze skromne progi omija zapewne slusznie myslac ze wolimy kupic browara jak gazete, ale z ciekawosci przytocze:
Kochani..... !!! Chcieliśmy Was zawiadomić o naszym odejściu z redakcjiMagazynu Turystyki Górskiej n.p.m. Powodem takiej decyzji była fatalna polityka wydawnicza Domu Wydawniczego Kruszona w zakresie dotyczącym n.p.m.. Od pewnego czasu nasilały się próby podporządkowania czasopisma Działowi Reklamy DWK, a redakcja miała coraz mniejszy wpływ na jego kształt i rozwój. Wiele naszych pomysłów mających na celu uatrakcyjnienie n.p.m.-u i pozyskanie nowych reklamodawców było lekceważonych i odrzucanych przez wydawnictwo. To samo dotyczyło sposobów promocji wśród turystów "plecakowych" będących w naturalny sposób naszym głównym "klientem docelowym" (np. reklama w schroniskach itd.). To wszystko jednak dałoby się wytrzymać. Najgorsze, że obecnie nasze zignorowane wcześniej pomysły zostały przedstawione w publicznych komunikatach (na przykład [wierch.pl] ) jako własna, nowatorska wizja rozwoju pisma ! Czasopismo dryfowało w kierunku gazetki reklamowej, podporządkowanej wyłącznie sugestiom reklamodawców, nie uwzględniającej specyfiki i oczekiwań naszych Czytelników. Może dlatego, że pracownicy działu reklamy sami górskiej turystyki nie uprawiają? Dziwi tylko, że nie chcieli wykorzystać doświadczenia i wiedzy tych, którzy w górach niejedną parę butów zdarli. Odwołanie Piotra Pustelnika ze stanowiska Redaktora Naczelnego MTG n.p.m. było konsekwencją tego stanu. Niestety, Piotr nie miał możliwości pożegnać się Czytelnikami - wydawca nie dopuścił do opublikowania pożegnalnego "wstępniaka" ustępującego Redaktora Naczelnego. Dzięki uprzejmości portalu e-gory.pl część zainteresowanych mogła zapoznać się z tym artykułem. Niestety nie wszyscy i o ile wiemy, redakcja otrzymuje już w tej sprawie listy od zdziwionych czytelników. Brak porozumienia między wydawcą a "starym" redaktorem naczelnym przedstawiony został jako rejterada tego ostatniego na "z góry upatrzone pozycje", co całkowicie mija się z prawdą. Mimo, że nowy redaktor naczelny pracuje już półtora miesiąca, nie dość, że nie przedstawił nam żadnej wizji czasopisma, żadnych propozycji rozwoju czy planów na przyszłość to praktycznie nie podjął kontaktu z naszym zespołem. Nasze podejrzenia o "przewodniej roli" działu reklamy i jego szefowej niestety w takim podejściu znajdują potwierdzenie. W tej sytuacji pozostawanie w redakcji dotychczasowego zespołu redakcyjnego nie ma sensu. Patrząc na wcześniejsze doświadczenia, nasze dalsze próby uczynienia n.p.m.-u atrakcyjniejszym dla czytelników, a co za tym idzie i dla reklamodawców, nie mają szans powodzenia. Z wielkim żalem żegnamy się z Wami, ufając, że jeszcze kiedyś uda nam się spotkać w górach, a być może i na łamach jakiegoś periodyku poświeconego górom, turystyce i wspinaczce. Do widzenia!! Jednocześnie, rozumiejąc racje i szanując decyzje naszych kolegów, którzy zdecydowali się nadal współpracować z "n.p.m.", życzymy im sukcesów. Janusz Chmielewski Tomasz Dygała Agata Garlicka Bartłomiej Grenda Grzegorz Koźlicki Jacek Potocki Jakub Radliński Piotr Reguła Lucyna Stojowska Szymon Trocha Wojciech Wierba Agnieszka Wroczyńska Barbara Zygmańska |
Temat | Odsłon | Napisane przez | Wysłane |
---|---|---|---|
Koniec npm? | 3752 | Anonymous User | 2007-09-13 18:14 |
Re: Koniec npm? | 2335 | tomtom | 2007-09-14 00:55 |
Re: Koniec npm? | 1982 | Kajetan | 2007-09-14 08:31 |
Re: Koniec npm? | 1696 | Anonymous User | 2007-09-14 13:11 |
Re: Koniec npm? | 2047 | Basia Z. | 2007-09-17 15:10 |
Uwaga: publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników strony. Portal Górski www.portalgorski.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.